Start

Cum fac bani pe net?

Cum se fac bani pe net : cu un site, cu AdWords - Adsense - cu Adf.ly - muncind de acasa?

La intrebarile de mai sus, si nu numai, gasesti raspunsurile pe site-ul asta.

Toate informatiile sunt oferite cu titlu GRATUIT, initial nefiind necesara nicio investitie.


1. inregistreaza un domeniu gratuit  

2. Gazduire gratuita  

Bani pe net cu Adfly

Adfly este cel mai simplu program de afiliere
Daca esti la inceput si vrei sa faci un capital pentru a face un venit constant pe net, Adfly este pentru tine.
Poti incepe cu Facebook si Twitter, dar prima oara trebuie sa iti faci o fundatie pe care sa poti construi.

Citeste mai mult despre afilierea Adf.ly

Bani pe net cu VIESPAR

Viespar este o metoda de facut bani pe net "Made in Romania".
Este un program gen PTC, unde utilizatorul trebuie sa face sarcini simple care dureaza 3 minute, dar un pic mai dezvoltat si se plateste mai bine.

Afla ma mult despre Viespar !

Bani pe net cu Adsense

Google Adsense este idealul programelor de afiliere.
Obtinerea unui cont (contract) nu este usor, dar odata finalizat, posibilitatile de castig sunt nelimitate. Articole unice si un site sunt elementele necesare pentru a face un venit constant pe internet.
IAfla aici, cum se obtine contractul de afiliere Google Adsense, politicile AdSense si cum trebuie administrat contul.

Mai multe despre Adsense
Ce este o nisa - imagine

Vreau sa fac bani pe net sau Trebuie sa fac bani pe internet?

Cei mai multi fac greseala de a confunda o nisa cu o piata: sper ca exemplele pe care le folosesc sa te ilumineze mai bine in aceasta privinta :)


Care este diferenta dintre o nisa si o piata?

Definitii(proprii):
"Nisa", este o "problema specifica" (fie el produs sau serviciu), pentru care exista o dorinta de cumparare sau o dorinta de solutionare.
"Piata", se refera la un produs (gama de produse) sau servicii (gama de servicii) in general, care este necesar publicului.

Cu toate ca definitiile sunt similare, trebuie sa pun accentul pe "necesitate" si "dorinta": nisa se bazeaza pe dorinta, piata pe necesitate.

Ele sunt strans legate:
  • "Dorinta" se poate confunda cu "Necesitatea".
  • "Dorinta" poate fi o "Necesitate".
  • "Dorinta" poate deriva din "Necesitate".
Analizeaza exemplele de mai jos:
  • "Vreau sa fac bani pe net" sau "Trebuie sa fac bani pe net".
  • "Vreau sa cumpar un televizor" sau "Am nevoie de un televizor".
  • "Vreau x joc" sau "Imi trebuie x joc".
  • "Vreau un caine" sau "Imi trebuie un caine".
  • "Vreau un caine dresat" sau "Cainele meu trebuie sa fie dresat">
  • "Vreau/doresc un produs/serviciu" sau "(Imi trebuie)(este necesar)(am nevoie) de un produs/serviciu"
Unele produse/servicii care sunt nise, au evoluat si s-au transformat in piete avand o concurenta foarte mare; concurenta prea mare ar trebui sa fie un semnal de alarma. Cu toate ca inchirierea unei masini nu este o necesitate, eforturile in optimizarea unei pagini pentru cuvintele "rent a car" vor fi in van, din moment ce companii internationale au investit sume serioase pentru a crea brand-uri.
Se poate ca in urma analizei unei piete, sa mai existe inca nise (explicatii mai jos).


Cum aleg/gasesc nisa potrivita?

Am mai discutat despre alegerea nisei, dar voi incerca sa explic altfel: nu exista o formula anume, trebuie doar o analiza logica si evaluarea concurentei existente.
Daca alegi nisa gresita, vei pierde foarte mult timp si bani (daca investesti de la inceput); daca totusi se intampla, trebuie sa recunosti acest lucru si incerci o strategie diferita sau pur si simplu te opresti si incerci alta nisa.

Atunci cand alegi nisa, primul pas ar fi sa te gandesti la ce iti place, la ce te pricepi mai bine, ceva in care esti expert.
Aici trebuie sa analizezi foarte bine daca exista un public care doreste, vrea sa afle mai mult, si (sau) exista probleme/intrebari la care nu sunt solutii/raspunsuri (acestea sunt incomplete).

Aceste raspunsuri niciodata nu trebuie sa ofere o solutie finala, ci de fapt sa creeze necesitati care uneori sunt mascate ca dorinte (sau invers).
Daca raspunsul/expertiza solutioneaza problema, este o nisa falsa si nu trebuie investita in ea, numai daca raspunde unui public larg, caz in care devine un produs - o situatie ideala (hmmm). E.g. Nu vinde nimeni un medicament pentru vindecarea bolilor cronice ci mai degraba ofera un tratament. (poate nu e cel mai bun exemplu)


Pasi de urmat sau Formula Nisei

  • O nisa in general isi are originile intr-o piata. Voi pune mai multe accent pe micro-nise pentru ca este mult mai usor de analizat in acest fel. Arborele genealogic al unei micro-nise arata cam asa:
    Piata -> Sub-Piata -> Micro-Piata -> Nisa -> Sub-Nisa -> Micro-Nisa

    Exemple:
    Finante -> Venituri -> Bani -> Internet -> Bani pe Internet -> Bani pe Net cu Adf.ly.
    Sport -> Sport Extrem -> Curse de masini -> Concursuri Masini de Raliu -> Acesorii pentru Masino de Raliu -> Pneuri pt masini de raliu.
    Tehnologie -> Calculatoare -> Sisteme de Operare -> Sistemul de operare Linux -> Vulnerabilitati in Sistemul de operare Linux ->Solutii/Devirusari pt sistemul de operare Linux.
    Distractie -> Telefoane -> Telefoane Mobile -> Telefoane mobile Samsung Galaxy -> Programe Android pt telefoane mobile samsung -> Jocuri Android pt telefoane mobile samsung galaxy.
    Sanatate -> Medicina -> Boli -> Tratamente Boli -> Tratamente Homeopate pentru Boli -> Tratament homeopat ieftin impotriva alergiilor.
  • Trebuie sa te intrebi daca exista un grup care sa aibe o dorinta reala, un interes de a solutiona o problema existenta in sub-nisa/micro-nisa respectiva.
    Se poate intra pe forumuri de specialitate, cautari in motoarele de cautare pentru a lua pulsul pietei.
    Exista reclama in motoarele de cautare la primele rezultate?
  • O simpla cautare Google va revela competitia deja existenta: ce cuvinte cheie foloseste concurenta, cate backlink-uri au, exista deja un brand in nisa, ce alte intrebari/probleme pot aparea, solutiile competitiei, exista forumuri de specialitate? etc.
  • Analiza cuvintelor cheie se poate face in Google AdWords. Tot aici se poate estima venitul din AdSense daca se alege acest tip de afiliere, dar despre asta voi face un articol-tutorial separat.
  • Toate astea are trebui sa duca la o strategie SEO sau de trafic. Nu trebuie sa te grabesti, mai ales daca trebuie sa investesti o anumita suma in gazduire si domeniu. Reia analiza daca este cazul, intreba-ti prietenii.
    Pana la urma trebuie sa faci ce face competitia, dar sa faci mai bine ca ceilalti SEO, si sa adaugi extra informatie la dorinta de solutionare a publicului. Daca ei fac bani, vei face si tu.

Acestea sunt punctele pe care le urmez eu inainte sa ma inham la o munca de 1,3-4 luni. E greu de apreciat in cat timp ajunge cineva pe prima pagina Google, dar se poate: reteta GRATUITA este pe acest site. Va cerut cineva bani pe aici? :)

Ai intrebari? Click aici...